Reklamace a vrácení
Po obdržení balíčku zkontrolujte prosím ihned-nejpozději do druhého dne její obsah
Reklamace
V případě, že Vám dojde poškozené zboží, prosím IHNED mě o této skutečnosti informujte, abych včas balíček mohla reklamovat u dopravce. Vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, přiložte fotodokumentaci a zašlete na info@miliacandles.cz
O dalším průběhu Vás budu informovat.
V případě, že Vám přišel produkt poničený/rozbitý a zvolili jste si dopravu přes Balíkovnu, je třeba daný balíček reklamovat na jakékoli poště do 2 pracovních dnů.
Vrácení
Pokud z nějakého jiného důvodu chcete vrátit objednávku, můžete tak učinit do 14 dnů od nákupu.
Prosím vyplňte FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ a zašlete ho na info@miliacandles.cz
O dalším průběhu Vás budu informovat. Zboží společně s dárečkem zašlete na adresu uvedenou ve formuláři.
Věřím, že každý problém se dá vyřešit správnou komunikací a přístupem, a tak se vždy snažím se zákazníkem najít kompromis, aby obě strany byly spokojené.
Reklamace se nevztahují na dárky. Děkuji za pochopení.